آموزش لینک گذاشتن در اینستاگرام
- فناوری اطلاعات IT, موضوعات داغ

آموزش خرید در استوری اینستاگرام

از اردیبهشت ماه امسال اینستاگرام به صورت آزمایشی مشغول بررسی خرید از طریق استوری اینستاگرام بوده. حالا این شبکه‌ی اجتماعی محبوب که در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی در حال کسب مخاطب های جدید است؛ اعلام کرده که قصد دارد ویژگی های جدیدی به بخش خرید از طریق استوری ها اضافه کند.

در واقع دو بروزرسانی جدید برای کاربران اینستاگرام در راه خواهد بود که خرید از طریق استوری اینستاگرام را ساده تر خواهد کرد.
ویژگی یاد شده به زودی در ۴۶ کشور دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی باعث می شود که کاربران اینستاگرام در صورتی که در حین تماشای استوری شرکت ها و برند های مورد علاقه‌شان به کالایی علاقمند شدند، به راحتی با زدن روی استوری اطلاعات بیشتری از کالا در به روزرسانی بعدی اما امکان خرید را به بخش اکسپلور اینستاگرام هم خواهد آورد. بعد اضافه شدن این امکان حتما در آموزش استوری اینستاگرام امکان فروش کالا را با هم مرور خواهیم کرد.

خرید از استوری اینستاگرام
خرید از استوری اینستاگرام

بخشی که عموما پست های نشان داده شده در آن با توجه به علاقمندی های هر کاربر و بر اساس تشخیص هوش مصنوعی اینستاگرام صورت می پذیرد. در این بخش کاربران می توانند عکس هایی از کالاهای مربوط به برند هایی که دنبال می کنند و همچنین برند هایی که به تشخیص اینستاگرام ممکن است به آن علاقمند باشند را مشاهده نمایند.

بنابر ادعای شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، امکان خرید از بخش اکسپلور دو روز است که در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته و در هفته‌ های آینده به صورت عمومی قابل استفاده خواهد بود.

آموزش اضافه کردن لینک در استوری

برای اضافه کردن لینک در استوری ،در مرحله اول باید حساب کاربری اینستاگرام شما از نوع تجاری باشد و برای اکانت های عادی این قابلیت وجود ندارد. پس اگر امانت خود را به نوع بیزینس تبدیل نکرده اید ابتدا این کار را انجام دهید و بعد به آموزش استوری اینستاگرام ادامه دهید.

بعد از انتخاب عکس برای استوری میتوانید لینک مورد نظرتون را مطابق شکل زیر انتخاب کنید:

آموزش لینک گذاشتن در استوری
آموزش لینک گذاشتن در استوری

 

آموزش لینک گذاشتن در استوری
آموزش لینک گذاشتن در استوری

 

آموزش لینک گذاشتن در اینستاگرام
آموزش لینک گذاشتن در اینستاگرام

2 thoughts on “آموزش خرید در استوری اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.