اپلیکیشن زنبور
- معرفی اپلیکیشن

اپلیکیشن زنبور: آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

اپلیکیشن زنبور

آموزش صحیح زبان انگلیسی بچه ها، یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها می باشد. بخصوص اینکه اکثر خانواده ها بیشترین دقت را به کار می برند تا معلمانی را انتخاب کنند که زبان انگلیسی را بدون لحجه به کودکان آموزش دهد.

توجه مهم: این سایت هیچ مسئولیتی در ارتباط با اجرا یا تایید و کار کردن اپلیکیشن زنبور ندارد و صرفا این یک مقاله تحلیلی درباره اپلیکیشن زنبور می باشد.

برنامه زنبور

اپلیکیشن زنبور برنامه ای ساده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. واژگان انگلیسی به همراه تصاویر و تلفظ آنها تنها با یک لمس ساده نمایش داده می شوند.

کودکان و نوجوانان می توانند با یادگیری این کلمات، پایه های زبان انگلیسی را تقویت کرده و مشکلاتشان را در این درس برطرف کنند. این برنامه شبیه یک بازی خواهد بود و کودکان می توانند حین یادگیری، با تصاویر بازی کنند.


کسب درآمد کن: اپلیکیشن آشپزی خوشمزه


کودکان بازی، داستان و انیمیشن را دوست دارند و مهمتر از همه گوشی موبایل را هم دوست دارند. این اپلیکیشن با استفاده از همین نقاط قوت توسط کارشناسان کارآزموده خود محیطی کاملا آموزشی همراه با بازی و سرگرمی بوجود آورده تا از طریق آن بتواند بصورت همزمان مفاهیم و مهارت های زبان انگلیسی را به کودکان انتقال دهد.

اپلیکیشن زنبوری

اپلیکیشن زنبور میتواند بهترین هدیه برای کودکان، خواه فرزند خودتان و یا آشنایانتان باشد. این اپلیکیشن معتبر، مطابق با بالاترین استانداردهای آموزشی جهان و با محیطی مفرح و جذاب ساخته شده. به وسیله کار کردن روزانه با اپلیکیشن زنبور بعد از گذشت مدت کوتاهی (یک تا دو ماه) کاملا متوجه پیشرفت مهارت های زبان انگلیسی دلبندتان خواهید شد.

ویژگی های اپلیکیشن زنبور

ارائه حروف و کلماات و لغات انگلیسی کودکانه همراه با تصاویر متحرک زیبا

آهنگ و تصاویر کودکانه به صورت کارتون و انیمیشن های جذاب

محیط کاربری زیبای اپلیکیشن زنبور، ترغیب کننده برای کودکان می باشد

امکان پرورش مهارت های مختلف زبان انگلیسی به صورت همزمان

دانلود اپلیکیشن زنبور
دانلود اپلیکیشن زنبور

استفاده از اپلیکیشن زنبور چه مزایایی دارد

مطالعاتی که چندی پیش توسط محققان دانشگاه آکسفورد انجام شد نشان می دهد که یادگیری زبان دوم در سنین کودکی، تکامل و فعالیت مغز در بزرگسالی را تحت تاثیر قرار می دهد. یادگیری یک زبان خارجی در سنین پایین سبب می شود که مغز از یک الگوی تکاملی ویژه استفاده کند. با یادگیری یک زبان خارجی همراه با زبان مادری، ساختار مغز بهینه می شود و قشر (کورتکس) جلوی سمت چپ مغز ضخیم تر می شود. کورتکس به یک توده چندلایه متشکل از سلول های عصبی گفته می شود که نقش اساسی در فعالیت های شناختی مغز دارد لذا با اپلیکیشن زنبور برای دلبندتان آینده و توانایی و رشد و نبوغ تیز هوشی شان را تضمین نمایید.

اپلیکیشن زنبوری رایگان

اپلیکیشن زنبور را میتوانید به صورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود و نصب کنید اما متاسفانه نمیتوانید بعد از نصب و دانلود برنامه زنبوری از آن استفاده نمایید چرا که همان ابتدا بدون اینکه دمو و امکانات رایگان اولیه ای برای شما در نظر گرفته باشد می بایست هزینه آنرا پرداخت نمایید تا به شما اجازه دیدن مدل اپلیکیشن آموزش زبان برای کودکان خود را داشته باشید.

پس در کل میتوان گفت اپلیکیشن زنبور رایگان نیست.

کودکان در اپلیکیشن زنبور میتوانند با انتخاب بخش های حروف(در دو بخش کوچک و بزرگ)،اعداد و کلمات با قابلیت دیداری ، شنیداری و نوشتاری زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

یک ویدئوی کوتاه از اپلیکیشن زنبور

دانلود اموزش زبان انگلیسی زنبوری

دانلود اپلیکیشن زنبور

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن زنبور و همچنین دانلود اپلیکیشن زنبور برای آیفون ios امکانپذیر می باشد.

جهت دانلود اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان زنبور روی لینک زیر کلیک نموده و یا از طریق گوگل پلی و آیتونز اپ زنبور را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن زنبور نسخه اندروید

دانلود اپلیکیشن زنبور

با استفاده از اپلیکیشن زنبور همزمان با بازی کردن کودکان به آنها زبان انگلیسی را آموزش میدهیم.

اگر دنبال بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان میگردید، نرم افزار آموزش زبان زنبور را دانلود کنید.

برنامه آموزش زبان زنبور همیشه در حال توسعه با متدهای یادگیری زبان انگلیسی در دنیا.


25 thoughts on “اپلیکیشن زنبور: آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

  1. چرا پولی من میرم کلاس زبان برای اینکه برای تمریناتم از گوشی هم استفاده کنم این برنامه را نصب کردم اما دیدم که پولی هستش

  2. سلام خسته نباشید می فرمایید ۴۹۰۰۰تومان واریزکنید بخرید من پاپیتاراباهمون مبلغ خریدم وقتی گوشیم روعوض کردم بازپول خواست که بخر بعد استفاده کن درصورتیکه رسیدهم دارم تو ایمیلم مگه من بانگ زده ام برای هرمسئله پول بریزم نرم افزارهای توگوشیم هست چهارساله خریدم ولی وقتی بروزرسانی میکنم یاگوشیم روعوض میکنم دوباره فعل میشه این هم باید همین طور بشه شماره تلفن هم نمیزارن مشکلتو بکی به ایمل شون پیام دادم معلوم نبود که چی نوشته اند واقعا سواستفاد ازمردم خوب نیست: این ه رسی کد پیگیری هم دارم
    باعرض پوزش
    زرين پال

    نام فروشگاه:

    http://www.zarinpal.com

    سايت فروشگاه:

    ۱۴۸۲۳۷۶

    ترمينال:

    ۰۱۵۰۲۱۲۱۹۹۸۸

    شماره مرجع(RRN)ا:

    ۱۱۸۲۹۵۹۶۳۰۰

    شماره سفارش مشتري:

    خرید اینترنتی

    نوع عمليات:

    ۶۰۳۷۶۹xxxx9892

    شماره کارت:

    بانک صادر کننده:

    ۴۹۰۰۰۰ ريال

    مبلغ کل تراکنش:

  3. یه شماره بدید حداقل هی روی بازی من یه چیزی میاد تا دست بچم می خوره میره روی سایت دیگه
    خوب این چیه ؟اصلا نمیشه باهاش کار کرد
    انقدرسخته یه شماره گذاشتن تو سایت برای رفع اشکال؟

  4. الان چجوري بايد نصب كرد وهزينش چقدره واينكه فرقش با پاپيتا چيه ميشه رو تبلت نصب كرد ك سيم كارت نداره اصلا نياز به اينترنت داره بعد از نصبش يانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.