اینستاگرام تلوزیون
- فناوری اطلاعات IT, موضوعات داغ

اینستاگرام تلوزیون شد

ویدئوهای اینستاگرامی حداکثر می‌توانستند ۶۰ ثانیه باشند. شبکه اجتماعی اینترنتی اینستاگرام امکانی را اضافه کرده است که امکان تماشای ویدئوهای طولانی‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند. کوین سیستروم، موسس اینستاگرام گفت این شرکت می‌خواهد شکل ساختن و تماشای ویدئو را تغییر دهد.

این امکان در اپی جداگانه به نام تلویزیون اینستاگرام ( instagram tv) ارائه شده، اما از اپ اصلی اینستاگرام هم امکان دسترسی به آن وجود دارد.

igtv در اینستاگرام
igtv در اینستاگرام

ویدئوهای تلویزیون اینستاگرام در قالب عمودی پخش می‌شوند، چرا که اینستاگرام معتقد است کاربران به طور عادی ترجیح می‌دهند گوشی موبایلشان را به طور عمودی نگه دارند.

نشریه فوربس می‌گوید اعلام آغاز به کار تلویزیون اینستاگرام باعث افزایش ارزش سهام کمپانی فیسبوک شده، به نحوی که مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، ۱.۷ میلیارد دلار ثروتمندتر شده است.

تلویزیون اینستاگرام

آقای سیستروم افزود، تمام اطلاعاتی که داریم حاکی از آن است که مردم کمتر و کمتر وقتشان را مقابل تلویزیون می‌گذرانند و بیشتر و بیشتر زمانشان را به گوشی‌هایشان اختصاص می‌دهند.

اینستاگرام همزمان با ارائه این سرویس جدید، اعلام کرده است که شمار کاربرانش از یک میلیارد نفر گذشته است. او گفت اینستاگرام می‌خواهد خود را با این تغییر رفتار کاربران در ارتباط با چگونگی تماشای ویدئو تطبیق دهد.

آموزش آپلود ویدئو در اینستاگرام تی وی

می توانید مطابق تصویر زیر مراحا آپلود یک ویدئو را در تلوزیون اسنتاگرام دنبال کنید.

آموزش آپلود ویدئو در اینستاگرام تی وی
آموزش آپلود ویدئو در اینستاگرام تی وی

1 دیدگاه در “اینستاگرام تلوزیون شد

  1. همواره همراه اول بهترین اپراتور بوده و هست واز اینکه با مشتریان همراه اول درتامل است و نسبت به اپراتورهای همکاری بهتری دارد بنده شخصا تشکر می کنم و همیشه این مورد عنوان کردم ومتشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.