- دسته‌بندی نشده

خانه لوکس آقای گل سابق

یکی از محله هایی که تهران قرار دارد و از جمله محله های بسیار عالی و معروف در تهران به شمار می آید نیاوران تهران میباشد، این منطقه یکی از گزینه هایی می باشد که برای خرید و زندگی در تهران در دسته اولین گروه ها برای زندگی قرار دارد، یکی از دلایلی که این منطقه بسیار مورد توجه می باشد این است که این منطقه یکی از محله های لوکسی میباشد که در منطقه ۱ تهران قرار دارد و این موضوع سبب شده است تا این منطقه از جمله گزینه هایی باشد که می توانید برای زندگی در تهران در نظر داشته باشید.

خانه علی دایی

از سوی دیگر این محله از جمله مکان هایی میباشد که برای زندگی در سلبریتی ها نیز می تواند یک گزینه خوب به شمار آید از این رو می باشد که بسیاری از افراد و سلبریتی های معروف در تهران در این منطقه خرید خانه انجام میدهند، برای خرید خانه های لوکس نیاوران این بخش یکی از گزینه هایی می باشد که می توانید در نظر داشته باشید از سوی دیگر خانه های نیاوران از جمله محله هایی می باشد که برای زندگی از امکانات بسیاری برخوردار است، این موارد از جمله دلایلی می باشد که سبب می شود تا نیاوران تهران از گزینه هایی باشد که می توانید برای زندگی در نظر داشته باشید.

خانه علی دایی کجاست؟

خانه علی دایی در نیاوران تهران

یکی از افراد بسیار معروفی که در نیاوران تهران زندگی می کند جناب اقای علی دایی می باشد، آقای گل جهان از جمله افراد بسیار مردم داری می باشد که در نیاوران تهران زندگی می کند، به محله نیاوران که رسیدید، میدان یاسر را دور بزنید و به سمت شمال ادامه دهید. محله جماران را تا سه راه یاسر ادامه دهید و سپس به خیابان صادقی قمی می رسید. این خیابان را هم که پشت سر گذاشتید به خیابانی به نام بوکان می رسید. در این خیابان خانه های مجلل زیادی وجود دارند اما یکی از آنها در بالای خود پنت هاوسی دارد که از بیرون هم دیده می شود. داخل آن با بهترین مصالح دنیا بناهایی بی نظیری را ایجاد کرده اند. شیرآلات آن همه خارجی و دستگیره های آن نیز آب طلا کار شده است. این پنت هاوس مجهز به سونا، جکوزی، استخر، آسانسور، پارکینک های اتوماتیک، درب های کددار، شیرآلات گران قیمت و روف گاردن می باشد. خانه علی دایی از جمله خانه های لوکس نیاوران می باشد.

خانه لوکس علی دایی

حداقل این خانه ۵۰۰ متر زیر بنا دارد و اگر بخواهیم قیمت آن را برآورد کنیم، ماشین حساب های معمولی نمی تواند از عهده آن برآید. آقای گل دنیا بهترین خانه ایران را دارد. همچنین این فوتبالیست چندین ویلای دیگر نیز دارد که بیشتر آنها در شمال کشور بنا شده اند. یکی از این ویلاها حدود ۲۰ میلیارد دلار قیمت خورده بود. علاوه بر آن، آقای گل جهان در کار طلا و جواهرات نیز سرمایه گذاری کرده است که اداره آن بر عهده همسر دومش می باشد. یکی دیگر از علاقمندی های علی دایی سلبریتی کلکسیون ماشین های قدیمی و گران قیمت او می باشد. خانه این سلبریتی از جمله منزل هایی می باشد که بسیار لوکس و لاکچری میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.