مسیریاب نقشه waze
- تکنولوژی و صنعت

دانلود Waze اپلیکیشن مسیریاب ویز

اپلیکیشن ویز یا Waze از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های مسیریابی جغرافیایی موجود در پلی استور می باشد که به موفقیت خیره کننده ای دست پیدا کرد بطوریکه تاکنون در پلی استور تعداد دفعات دانلود آن بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون بار رسیده است که آمار خیره کننده و بی نظیری است. پس از ورود به این مسیریاب اندروید ، نقشه ی محلی را که در آن قرار دارید نمایش داده می شود و شما می توانید مسیری را که می خواهید به آنجا بروید را روی نقشه پیدا کنید و مسافت و زمان تقریبی رسیدن به آنجا را مشاهده نمایید ، البته می توان گفت که این برنامه بیشتر برای مسیریابی در هنگام رانندگی طراحی گردیده است.

شبکه اجتماعی waze

این اپلیکیشن یک شبکه ی اجتماعی درون برنامه ای نیز دارد که رانندگان می توانند در آن با یکدیگر در ارتباط باشند و کیفیت رانندگی را افزایش دهند، در مواقعی که در موقعیتی هستید و تصارفی میبینید می توانید آن را مشخص کنید تا دیگر کسانی که قصد آمدن به آن محل را دارند از وجو تصادف و ترافیک آگاه باشند، شاید بخواهند تغییر مسیر دهند از مسیر بهتری عبور کنند. اگر پلیس می بینید می توانید لوکیشن آن را ثبت کنید، این کار ها به راحتی انجام می شوند و کافیست در حین عبور از مسیری که پلیس دارد و یا ترافیک دیدید فقط گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

مسیریاب نقشه waze
مسیریاب نقشه waze

همچنین شما می توانید موقعیت، زمان رسیدن به مقصدتان و … را با دوستان و مخاطبان موجود در اسمارت فون اندرویدی تان به اشتراک بگذارید، البته لازم به ذکر است که استفاده از این بخش به برنامه اجازه می دهد تا در مخاطبین تان جستجو کند.

اپلیکیشن ویز بر خلاف google maps محل های که مختص وسایل نقلیه عمومی یا پیاده روی هستند را نشان نمی دهد و همانطور که در بالا اشاره کردیم این برنامه برای رانندگی طراحی گردیده است و توصیه می شود اگر از اتومیبل شخصی استفاده نمی کنید بهتر است از گوگل مپس استفاده کنید

دانلود اپلیکیشن ویز waze

دانلود ویز waze برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود waze از گوگل پلی استور

دانلود waze از اپستور برای iOS آیفون

دانلود waze اپلیکیشن مسیریاب ویز
دانلود waze اپلیکیشن مسیریاب ویز

4 thoughts on “دانلود Waze اپلیکیشن مسیریاب ویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.