دومان سهند
- کسب و کار

دومان سهند از ریسک پذیری و موفقیت میگوید

یادداشتی از دومان سهند

در این مطلب میخواهیم به یادداشتی از دومان سهند در خصوص ریسک در سرمایه گذاری بپردازیم پس با ما همراه باشید.

ریسک در سرمایه گذاری یادداشتی از دومان سهند
ریسک در سرمایه گذاری یادداشتی از دومان سهند

وقتی فردی ریسک را به آغوش می کشد و برای تغییر زندگی خود راه سرمایه گذاری را در پیش می گیرد، اطرافيانش او را فردی احمق جلوه می دهند. آنها در حقیقت شجاعت شما را ندارند و شهامت شما آیینه ای میشود در مقابل بزدلی و ترس آنها از پیشرفت.

وقتی شما در سرمایه گذاری موفق می شوید ، باعث می شوید اعتبار حرفه آنها زیر سوال برود. مردم به خاطر شجاعت شما در سرمایه گذاری و تحمل ریسک ، از شما ناراحت نمیشوند ؛ عصبانیت آنها به سبب ترسو بودن خودشان است.

دومان سهند
دومان سهند

در ابتدا شما را مسخره میکنند و بعد با شما بد خواهند شد و در آخر در مورد موفقیت هایتان سوال های بیشماری مطرح می کنند و آن را به شانس ربط می دهند.

ولی شما چند اصل را به یاد داشته باشید:

  1. نیازی نیست همه شما را تایید کنند.
  2. اگر شما را مسخره میکنند یعنی دارید تحولی ایجاد میکنید.
  3. خود واقعی شما موفقیت را تضمین می کند، نه آنچه دیگران می خواهند باشید. آنانی که به شکست های شما می خندند ، در موفقیت شما کجا خواهند بود؟!
  4. تمام سرمایه گذاران موفق به ندای قلبشان گوش می کنند نه هیاهوی مردم.

آلبرت انیشتین می گوید : “افراد خلاق همواره با مخالفت مردمانی با سطح فکر متوسطه روبرو بودند.” شما عادی نیست این یک سرمایه گذار موفق هستيد

دومان سهند کیست
دومان سهند کیست

دومان کیست

دومان سهند، سرمایه‌ گذارو کارآفرین متولد ۱۳۶۱ شمسی است.

فعالیت حرفه ای خود را در زمینه جذب وهدایت سرمایه از اوایل دهه ۸۰ شمسی آغازو در دهه ۹۰ شمسی بعنوان مدیر عامل ورییس هیئت مدیره چندین مجموعه کسب وکار به فعالیت خود ادامه داد.

دومان سهند کیست
دومان سهند کیست

اوعلاوه بر فعالیت در زمینه سرمایه گذاری بعنوان روزنامه نگار اقتصادی درچندین روزنامه ونشریه از جمله شرق، بهار، تجارت گردشگری ودنیای تجارت بعنوان خبرنگار، دبیرسرویس وسردبیر دارای تجربه کاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.