لیست قیمت ایرانخودرو
- تکنولوژی و صنعت, موضوعات داغ

زمان، شرایط و نحوه ثبت نام خودرو سایپا و ایران خودرو عید فطر ۹۹ + قیمت جدید

جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو و ثبت نام محصولات ایران خودرو ویژه اردیبهشت ۹۹ اعلام شد.

ثبت نام خودرو برای فروش فوق العاده دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا در راه است و بر اساس شنیده ها زمان ثبت نام ایران خودرو و سایپا از عید فطر ۹۹ به مدت یک هفته خواهد بود و فرصت کافی برای ثبت نام همه افراد وجود دارد و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت بر اساس قرعه کشی و با حضور نمایندگان نظارتی افراد واجد شرایط انتخاب و از طریق سایت ایران خودر و سایپا معرفی می شوند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو روش فروش فوق‌العاده را فرصتی برای ایجاد شرایط برابر و یکسان برای متقاضیان توصیف کرد و گفت: با این روش امکان ثبت‌نام برای همه متقاضیان فراهم و از مراجعه مشتریان به بازار آزاد و یا واسطه‌ها جلوگیری می‌شود.

وی درباره زمان بازپرداخت وجه افرادی که در قرعه‌کشی انتخاب نشده‌اند گفت: هماهنگی با بانک‌ها برای استرداد وجوه ظرف یک هفته صورت خواهد گرفت.

رحمانی در ادامه سازوکارهای ثبت‌نام در طرح‌های پیش‌فروش و مشارکت در تولید را تشریح کرد و گفت: در این روش‌ها امکان ثبت‌نام تمامی متقاضیان در پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو فراهم است. در صورت تکمیل ظرفیت در روش پیش‌فروش، متقاضی امکان خرید در قالب طرح مشارکت در تولید را خواهد داشت. در این روش نیز ۵۰ درصد از مبلغ خودرو اخذ و مابقی نیز پس از صدور دعوتنامه و براساس قیمت زمان تحویل دریافت خواهد شد.

وی بر اجرای شرایط ثبت‌نام از جمله هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو، دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی، سن بالای ۱۸ سال، فاصله زمانی ۳۶ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو، تعلق شماره حساب بانکی و موبایل به شخص متقاضی و همچنین در رهن بودن سند خودرو تا یک سال اذعان کرد و گفت: متقاضیان باید پیش از مراجعه به سایت فروش ایران خودرو برای ثبت‌نام، نسبت به نام‌نویسی و ایجاد کاربری شخصی در سامانه امتا اقدام کنند.

رحمانی ضمن تأکید بر اجرای تعهدات معوق مشتریان، از افزایش مستمر ظرفیت تولید ایران خودرو خبر داد و گفت: درحال‌حاضر روزانه بیش از دوهزار دستگاه تولید می‌شود که درصدد هستیم تا با افزایش تیراژ تولید، تعداد برنامه‌های فروش و پیش‌فروش محصولات را متناسب با آن افزایش دهیم.

خودروی دنا
خودروی دنا

۴ گام ثبت نام خودرو عید فطر ۹۹

۱-مطالعه و بررسی شرایط عمومی

۲-ثبت نام در سایت امتا

۳-تهیه نیمی از مبلغ ثبت نام خودرو برای روز ثبت نام

۴-ثبت نام در سایت ایران خودرو یا سایپا از عید فطر به مدت یک هفته

۵- واریز مابقی قیمت خودرو ظرف ۴۸ ساعت در صورت انتخاب شدن در قرعه کشی

شرایط ثبت نام خودرو

در طرح فروش فوق العاده خودرو در عید فطر ۹۹ برای جلوگیری از ورود مجدد دلالان به این بازار و ثبت نام مصرف کننده واقعی چند شرط قرار داده شده است که همه داوطلبان باید رعایت کنند.

۱- ثبت نام خودرو تنها با کد ملی هر فرد ممکن است و افراد با کد ملی دیگران امکان ثبت نام ندارند.

۲- شرط سنی ثبت نام خودرو/ افراد باید بالای ۱۸ سال تمان داشته باشند.

۳- فرد متقاضی باید دارای گواهینامه باشد.

۴- فرد متقاضی طی ۳ سال گذشته ثبت نام و خرید خودرو نداشته باشد.

۵- پس از ثبت نام و دریافت خودرو به مدت یکسال امکان فروش آن وجود ندارد و سند در رهن بانک خواهد بود.

۶- برای ثبت نام فرد باید با شماره حساب با نام خودش اقدام کند.

۷- واریز ۵۰ درصد مبلغ خودرو هنگام ثبت نام و ۵۰ درصد باقیمانده ظرف ۳ دو روز بعد از اعلام نتایج.

قیمت های جدید سایپا و ایران خودرو

بر اساس نظر شورای رقابت قیمت خودروهای سایپا نسبت به سال ۹۸ به طور میانگین ۲۵ درصد و قیمت خودروهای ایران خودرو ۱۰ درصد افزایش دارند. علت تفاوت قیمت ها نیز رشد اخیر قیمت های ایران خودرو بوده است.

جدول قیمت های جدید سایپا و ایران خودرو – شورای رقابت

نام محصول قیمت خودرو
سایپا ۱۳۱ ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
تیبا ۴۶ میلیون تومان
تیبا دو ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
پژو ۴۰۵ بنزینی ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
سمند ال ایکس ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
ساینا ۵۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
پژو ۲۰۶ تیب دو ۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۷۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
پژو پارس ۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

 

نظر شورای رقابت درباره قیمت جدید خودرو

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت با اشاره به انتشار جدولی تحت عنوان قیمت تعیین شده برای محصولات ایران خودرو و سایپا توسط شورای رقابت، گفت: این جدول مربوط به بررسی‌های ابتدایی شورای رقابت برای تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو است که نهایی نیست چراکه بعد از برگزاری جلسات مختلف ستاد تنظیم بازار با اصلاحاتی همراه شده است.

جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه عید فطر سال ۹۹ دنا، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو پارس LX، دنا پلاس و پژو ۲۰۷ دنده دستی با موعد تحویل آبان، آذر و دی ۹۹ در سایت ایران خودرو قابل عرضه می باشند.

شرایط فروش ایرانخودرو و سایپا عید فطر
شرایط فروش ایرانخودرو و سایپا عید فطر

سایت امتا چیست؟

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (اِمتا)، با درخواست کاربران و احراز اطلاعات هویتی، مکانی، تماسی، اعتباری و غیره آنها از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی حاکمیتی به صورت آنلاین و اختصاص حساب کاربری یکتا، امکان ورود آنها به وب‌سایت‌ کسب‌وکارها را از طریق افزونه این سامانه نیز فراهم آورده است.

با استفاده از این سامانه، دیگر لازم نیست مشتریان در وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای گوناگون ثبت نام کنند و نام کاربری و و رمز عبورهای متعدد را به خاطر بسپارند و اجازه سطح دسترسی کسب‌وکارها به اطلاعات شخصی‌ شان را نیز خود مدیریت می‌کنند.

کسب‌وکارهای الکترونیکی نیز با استفاده از این سامانه، می‌توانند مشتریان خود را احراز نمایند و با مشکلات و محدودیت‌های مربوط به آن مواجه نگردند. همچنین بکارگیری این سامانه هزینه‌های مدیریت حساب مشتریان آنها را نیز به شدت کاهش خواهد داد.

از مشخصه‌های اصلی این سامانه بهره‌گیری از امضای الکترونیکی موبایلی و احراز به وسیله کارت بانکی است که موجب افزایش ضریب امنیت احراز این سامانه گردیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.