رمراز
- معرفی اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن رمراز بعنوان عجیب ترین اپلیکیشن این عصر

هدف از این مقاله بررسی و تحلیل کیفی و کمی اپلیکیشن رمراز است که این روزها با تبلیغات گسترده ای که در چند شبکه تلویزیونی به راه انداخته با توجه به ایمیل های فراوانی مبنی بر درخواست تحلیل اپلیکیشن رمراز از کاربران دریافت کردیم بنظر می رسد با استقبال نسبتا خوبی از کاربران فضای مجازی روبرو شده است لذا در این مقاله اپلیکیشن رمراز را از همه ابعاد و جوانب برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

اپلیکیشن رمراز چیست و چکار می کند

پیرو مطالب ارائه شده در وب سایت رمراز و نیز سرویس های ارائه شده در اپلیکیشن رمراز می توان گفت رمراز با استفاده از علم اعداد و تکنیک های خاص خود در این حوزه، قادر به ارائه خدمات مختلفی از جمله انتخاب رشته دانشگاهی، مشاوره شغلی، ازدواج مناسب، شراکت موفق، تغییر نام، روز خوش یمن هر فرد و . . . همچنین قسمتی نیز تحت عنوان شگفتی اعداد در رمراز وجود دارد که با سوالاتی که از شما پرسش می شود، نتایج شگفت انگیزی را به شما می دهد که بسیار جذاب و جالب می باشد در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

وارد اپلیکیشن رمراز می شویم و از نوار منوی پایین اپلیکیشن رمراز خدمات و سرویس های ارائه شده را تک به تک بررسی می کنیم تا به صحت ادعای رمراز درباره موارد مطرح کرده پی برده و همچنین به شناختی از فلسفه موجودیت اپلیکیشن رمراز از لحاظ محتوا برسیم که محتوای آن بر چه مبنایی است و پایه و اساس علمی دارد یا خیر؟ در ادامه، با اپ آنالیز همراه باشید.

در تصویر زیر بخشی از فضای خدمات و سرویس اپلیکیشن رمراز را مشاهده می کنید.

رمراز
رمراز

همانطور که در نوار منوی پایین صفحه اپلیکیشن رمراز مشاهده می کنید در صفحه رمراز هستیم که آیکون آن به شکل خانه با عنوان رمراز مشخص شده است. در این صفحه خدمات مختلفی که رمراز ارائه میدهد را به ترتیب بررسی میکنیم. توجه داشته باشید در این مقاله فعلاً به این موضوع می پردازیم که بعنوان مثال با علم اعداد می توان مشکلات زوجین را برطرف نمود و یا ازدواج موفقی را حاصل کرد یا خیر؟ ما به دنبال اسناد و تاریخچه علمی این موارد هستیم و کاری به مبحث فنی اپلیکیشن رمراز نداریم. مبحث فنی رمراز را در مقاله ای دیگر بررسی خواهیم کرد.

نتایج اپلیکیشن رمراز از فنون و روش شیخ بهایی در علم اعداد حاصل می شود

بنظر می رسد آنچه به اپلیکیشن رمراز اعتبار می بخشد، اشاره وب سایت رمراز به استفاده از روش ها و شیوه و فنون شیخ بهایی می باشد. اهمیت علمی شیخ بهایی در جامعیت‏ و ذوفنونی اوست، ولی شهرت عمده‏ او علاوه بر فقه و اصول که فن اصلی او و موجب شهرت او به «شیخ» و انتصاب او به منصب «شیخ‌الاسلامی» است به‏ دلیل تبحّر او در دو زمینه‏ی مهم علوم‏ غریبه از یک سوی و مهندس و معماری‏ از سوی دیگر است.

شاید در میان حکیمان و عارفان‏ مسلمان، هیچ‏کس به اندازه‏ی شیخ بهایی به‏ تبحّر و مهارت در زمینه‏ ی علوم غریبه‏ مشهور نباشد. وی در کشکول، علوم را به‏ دو بخش عمده تقسیم می‏کند: اول، علوم‏ جلیه که همان دانش‏های متداول عقلی و نقلی است و دوم، علوم خفیه که عبارتند از پنج علم کیمیا، لیمیا، هیمیا، سیمیا، ریمیا. شیخ بهایی در علم اعداد و حروف و اوفاق نیز تخصص ویژه ای داشته است.

مرحوم شیخ بهایى در کتابی به نام کلّه سر اینطور فرموده:
بهترین کتابى که در این فنون نوشته شده، کتابى است که نامش (کلّه سر: همه‏اش راز) است، که حروف آن از حروف اول این چند اسم ترکیب شده، یعنى کاف کیمیا و لام لیمیا، و ها هیمیا، و سین سیمیا و راء ریمیا، (۴) در خصوص علم جفر باید گفت این علم ،یکی از معروف ترین اقسام علوم غریبه است که به اقسامی مانند جفر صغیر و جفر کبیر و جامع تقسیم می شود. به وسیله آن، می توان به پاسخ برخی مجهولات و برخی از اطلاعات آینده دست یافت. پایه‏ های این دانش، بر نوعی ریاضیات پیچیده استوار است.

اپلیکیشن رمراز شما را از احوال افراد با خبر می کند

در صفحه اصلی اپلیکیشن رمراز سرویسی تحت عنوان احوال افراد وجود دارد که به شما از حال افرادی که از شما دور است خبر می دهد.

در طبيعت چهار عنصر اصلي وجود دارد که دنيا از او خلق شده است و ان چهار عنصر به نام :
۱- آتش
۲- خاک
۳- باد
۴- آب مي باشد.
هر انسان داراي طبع و خصوصياتي است و اين عناصر چهارگانه هر کدام نمايانگر گروهي از خصوصيات ميباشند .بنابراين با مشخص کردن طبع هر کس بوسيله حروف ابجد ميتوان خصوصيات فردي هرکس را مشخص نمود.
در زير خصوصيات طبع ها را ملاحظه ميکنيد :
۱- طبع آتشي هميشه زود عصباني مي شود و زود خاموش مي گردد و کينه در دل نگه نمي دارد و هميشه بدن او حرارت دارد و تشنه مي باشد و زود جنگ شروع مي کند.
۲- طبع خاکي هميشه متواضع و فروتن و ساکت مي باشد و با حرمت واحترام با ديگران زندگي مي کند.
۳- طبع بادي هميشه مغرور وتند خو مي باشد و حرکات خود را پنهان از چشم ديگران انجام مي دهد و بسيار زيرک وکينه اي مي باشد.
۴- طبع آبي هميشه مسرور و شاد است و سه طبع بالا در وجودش ظاهر مي گردد و هميشه از دست و زبان به عذاب مي افتد.

تفسیر اعداد:

در تفسیر اعداد روشها و فنون متفاوت و متنوعی وجود دارد که هر شخصی با توجه به دانش و تجربیاتش اعداد را تفسیر می‌کند. تفسیر اعداد نیاز به شهود یا کنترل نیروهای ذهن دارد.عددشناسی یعنی تفسیر اعداد به وسیله اعداد.
عددشناسی پایه علم حروف است. باید توجه داشت که ذهنیت و تلقین در عددشناسی خود یک ترفند برای معنا دار کردن اعداد است. البته عده ای هم باور دارند که عددشناسی یک تفریح و شاید یک خرافات باشد. قضاوت با شما است!!
تاثیر اعداد (ارتعاش اعداد)
توجه داشته باشید که نظرات بیشماری مبنی بر عدم وجود شانس در دنیا می باشد و خیلی ها معتقدند که شانس یعنی افزایش نیروی جاذبه که باعث هماهنگی و همگونی در ارتعاشات هر شخص می شود. ارتعاش کلمات، ارتعاش اعداد و ارتعاش حروف.علم اعداد و علم حروف، در الهیات مسیحی برای تفسیر گذشته و یا پیش گویی های آینده کاربرد دارد. فیثاغورث و شاگردانش بر این عقیده بودند که اعداد بسیار مقتدر می باشند و همین اعداد، حروف و کلمات، ماهیت واقعی جهان را به تصویر می کشند.

تغییر اسم یا نام در اپلیکیشن رمراز

علم نام شناسی یا علم اسامی که در عرب به آن علم الاسماء گفته میشود یکی از علوم غریب و فراموش شده ای است که بر مبنای علم اعداد و رابطه آن با حروف و کلمات و اسامی صحبت از تاثیرات مختلف در جای جای زندگی ما می کند.سالیان دور برای انتخاب نام و نامگذاری و انتخاب همسر و .. توسط علمای علم اسامی از آن استفاده می شد.
صحبتها ونظرات امثال فیثاغورس(ث) و برخی دانشمندان و محققان امروزی نظیر لینداگودمن موید این علم است. فیثاغورس(ث)در حدود ۲۵۰۰ سال پیش نظریه ی اعداد کیهانی را مطرح کرد و گفت که هر اسمی دارای عددی است در تبادل با انرژیهای کیهانی اگر آن عدد با آن انرژیها در یک مدار ودر یک راستا باشد صاحب آن اسم انسان خوشبختی خواهد شد واگر در تضاد با انرژیهای کیهانی باشد وی مدام در رنج و بدبختی قرار خواهد گرفت.

بخشی از اپلیکیشن رمراز مربوط به موضوع نامگذاری و تغییر اسم افراد می باشد.  ما میخواهیم برای نمونه این مرحله را ادامه دهیم و تغییر نام رمراز را تست بگیریم.

برای رفتن به بخش تغییر اسم رمراز، اپلیکیشن را اجرا کرده و وارد منوی رمراز که با علامت خانه در نوار منوی پایین اپلیکیشن است شده و بر آیکون تغییر اسم کلیک می کنیم.

دانلود رمراز
دانلود رمراز

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود با کلیک بر تغییر اسم وارد این بخش در اپلیکیشن رمراز می شویم و پس از مطالعه متن نوشته شده در تصویر، آیکون ادامه را لمس می کنیم. لازم بذکر است اپلیکیشن رمراز برای استفاده از این سرویس، مقدار ۱۵ رمزینه از اعتبار رمراز شما کسر می کند

اپلیکیشن رمراز
اپلیکیشن رمراز

حالا با ورود به مرحله بعد طبق تصویر زیر از ما سوالاتی خواهد شد که سوال اول درباره نام فعلی شخص مورد نظر و نام مادر آن شخص می باشد که باید جواب خود را در فرم مربوطه که در تصویر می بینید بنویسید و سپس آیکون ادامه را لمس کنید

دانلود رمراز
دانلود رمراز

پس از لمس آیکون ادامه، در اپلیکیشن رمراز وارد مرحله بعد می شویم که تصویر آن پایین مشاهده می کنید که رمراز از شما مجدداً ۲ سوال می پرسد.

اولین سوال این است که سال تولد فرد مورد نظر چیست و دومین سوال ماهی که فرد متولد شده است را به رمراز می گویید و جواب را در کادری که در تصویر زیر مشاهده می کنید در اپلیکیشن رمراز وارد کرده و کلید ادامه را لمس می کنید.

سایت رمراز
سایت رمراز

با لمس دکمه ادامه وارد این مرحله می شوید که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این حالت اپلیکیشن رمراز در حال محاسبه نتیجه می باشد و سپس نتیجه تغییر اسم را به شما خواهد گفت

رمراز
رمراز

اگر نام انتخاب شده مناسب نباشد رمراز به شما خواهد گفت که این اسم مناسب نمی باشد که می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. البته در تصویر ببینید که یک آیکون با عنوان درخواست مشاوره در پایین اپلیکیشن رمراز مشاهده می شود که شما میتوانید با لمس این آیکون از جزئیات کامل این تغییر اسم و علل منطقی آن و انتخاب اسم مناسب استفاده کنید. این بخش به صورت صوتی و یا چت کردن و یا مکالمه تلفنی قابل انجام است.

رمراز چیست
رمراز چیست

دوستان توجه کنید که در رابطه با تغییر اسم که در بالا آنرا بررسی کردیم و از نظرات فیثاغورث و دیگر دانشمندان گفتیم، به این علم، علم الاسماء میگویند و در این علم صحبت از مبارکی و نامبارکی اسامی است از “آمد” یا “نیآمد” از “پاقدم خوب یا بد”… قطعا با این الفاظ آشنائی دارید واین کلمات را معمولا از پدربزرگها و مادر بزرگها بیشتر شنیده اید.

علم اعداد واسامی دو علم پایه ایست که بر اساس قوانین دقیق و منظم هستی حکم می کنید و قطعا به نظم این عالم و وجود حساب و کتاب در این عالم اذعان دارید.اگر کمی در نظم و وجود قوانین ریاضی در این طبیعت سرشار از نظم تفحص و دقت کنید خواهید فهمید که هیچ چیز در این عالم بی حساب و کتاب نیست و همه چیز بر هم تاثیر گذار است و تمام این عالم بر پایه “عدد” بنا شده است.

اپلیکیشن رمراز نیز با استفاده از همین علوم و نیز تکنیک های شیخ بهایی توانسته است به پرسشها و مجعولات بسیاری از افراد در زندگی که یافتن آنها کار دشواریست پاسخ دهد. البته برای استفاده از خدمات اپلیکیشن رمراز که بیشتر از ۴۰ عنوان سرویس در آن قرار داده شده باید رمزینه خریداری نمایید که در این بخش با خرید یک پکیج رمزینه تقریبا از بیشتر سرویس ها می توان استفاده نمود و اگر رمزینه شما تمام شد می توانید با مراجعه به آیکون افزایش اعتبار، رمزینه بیشتری خریداری نمایید و از اپلیکیشن رمراز لذت ببرید.

دانلود اپلیکیشن رمراز

اپلیکیشن رمراز را از لینک زیر برای اندروید و اپل آیفون دانلود نمایید.

دانلود رمراز نسخه اندروید

دانلود رمراز نسخه IOS

www.ramraaz.com

حتما نظرات خود را راجع به اپلیکیشن رمراز برای ما و خوانندگان این صفحه بنویسید تا بیشتر با رمراز آشنا شویم.

11 thoughts on “معرفی اپلیکیشن رمراز بعنوان عجیب ترین اپلیکیشن این عصر

  1. همه رمال ها به زور می خوان اسم و اسم مادر و تاریخ تولد دقیق آدم رو بدونن نمیدونم دنبال چی میگردن اینا ولی من به شخصه هیچ اعتقادی به این خرافات ندارم علم اعداد یعنی مشتق و انتگرال

  2. سلام برادران من این سایت شما هم مثل سایتهای دیگرتاپولش راندید بازنمیشود الان حدود ۳الی ۴ شب است بنده نتوانستم این رمرازرابازکنیم ببینیم موضوع ازچه قراراست چون شایدبعضی ازافراد هنوزبانام علوم غریبه واقعاغریبند اما جسارت نباشد ولی پای اساتیدگرانقدری مثل مرحوم اصف بن برخیا وشیخ بهایی ومحمددامغانی وملاجنگیر وغیره که الان حافظه یاری نمیکندنام همه رابیاورم امابه هرحال علوم غریبه هم منبع درامد زایی شدحتمافرداتمام کتابهای مرجان جادوواسرارقاسمی وحدود ۵۰۰ جلددیگرکه دررابطه باهمین موضوعات است درسایتها به اشتراک گذاشته خواهدشد ولی متاسفانه افرادکمترتمایل به خواندن این کتابها دارندچون وقتی اولین باربنده اعلام کردم کتابهای علوم غریبه راخریدارم میپرسیدند علوم غریبه چیه خداشاهداست درنهایت سپاس ازسایت رمراز .علی

  3. باسلام من الان رمراز رو نصب کردم و مبلغ روهم پرداخت کردم و از حسابم کسر شد ولی متاسفانه پیام میده که هنوز ۵۹ هزار تومن رو پرداخت نکردید درحالیکه از حسابم این مبلغ کسر شد
    لطفا راهنمایی کنید

  4. واقعا زبان قاصره در وصف این حجم از حماقت بعضی افراد… همچین خزعبلاتی رو فقط یه عده ابله باور میکنند و بس… تبلیغات طوری بود که کنجکاو شدم ببینم چی هست این اپ؟! اما دریغ از یک درصد علم و تحقیق… یه مشت جفنگیات به خورد ملت خرافه پرست از همه جا مانده(!) میدین… در عجبم بعضیا حاضرن پول هم بدن به همچین خزعبلی!!!!
    البته بهر صورت حماقت هزینه داره … خیلی بیشتر از ۵۹ هزار تومن ناقابل!
    در همین باب کتاب “قوانین بنیادی حماقت بشر” نوشته “کارلو چیپولا” رو پیشنهاد میکنم مطالعه بفرمایید… باشد که رستگار شویم…!

  5. امان از جهالت ما که تمامی نداره….
    بنظرم رمالی به سبک مدرنه و هنوز افراد ناآگاهی هستند که هزینه ی این عدم آگاهی رو به این طریق میدن و جیب بعضی زرنگا پر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.