رمراز
- معرفی اپلیکیشن

اپلیکیشن رمراز زیر ذره بین آتی تک|دانلود رمراز

روزگار ما با ارتباطات مجازی و از راه دور گره خورده است. اینترنت و شبکه های اجتماعی هر روز در حال رشد و پیشرفت هستند و در زمینه های مختلفی از جمله زمینه های فرهنگی، اجتماعی، تجاری، آموزشی و … از آنها استفاده می شود. یکی از موارد کاربرد این موضوع که در کشورهای پیشگام در تکنولوژی متداول شده است، مشاوره از راه های مجازی و اینترنتی است، که بر اساس ارتباط مشاورو شخص از راه دور بنا شده است که با توجه به مشغله ی زیاد افراد، سختی در رفت و آمد و حتی خو گرفتن مردم به ارتباطات مجازی و از راه دور، این روش با پیشرفت و استقبال زیادی رو به رو شده است.

به نظر می رسد اپلیکیشن رمراز نیز چیزی شبیه به این شیوه را بکار گرفته ولی با تلفیق این روش با علوم غیب و علم اعداد با استفاده از فنون شیخ بهایی. ما اپلیکیشن رمراز را از سایت رمراز دانلود کردیم و میخواهیم با هم بررسی کنیم تا بیشتر آشنا شویم.

اپلیکیشن رمراز چیست؟

رمراز یک اپلیکیشنی است که با استفاده از علم اعداد یا علوم غیب با استفاده از روش های شیخ بهایی و فیثاغورث با استفاده از محاسبات پیچیده ریاضیات، پاسخی برای سوالاتی پیرامون ازدواج، انتخاب شغل، انتخاب رشته تحصیلی، مشارکت مالی یا کاری، روز خوش یومن افراد، شگفتی های اعداد، دانستن از علوم ماوراء الطبیعه و پاسخ به برخی سوالات عجیب مثل کشف آدرس مکان مورد نظر فرد، خواندن ذهن، با خبر شدن از احوال افراد، یافتن اشیاء گمشده، نامگذاری، تعیین جنسیت فرزند و بسیاری خدمات دیگر را در خود جای داده است.

صحت یا عدم صحت ادعای رمراز

علومی مانند علم حروف و اعداد، علم اوفاق، جفر، (جفر صغیر و جفر کبیر) خافیه، کیمیا، لیمیا، هیمیا، سیمیا، ریمیا و علوم دیگر است که شیخ بهایی این علوم را در کتاب «کلّه سرّ» جمع کرده است که هر حرفی اشاره به علمی دارد.
علوم غریبه همان طور که از نام آن پیداست، غریب است . کم تر کسی در باره آن اطلاع دارد. از این جهت بیان دیدگاه دقیق و کامل در باره آن کار آسانی نخواهد بود ؛ اما به طور مختصر به مطلبی در خصوص اصل این علوم اشاره می شود؛ علومى که از عجائب و غرائب آثار بحث مى‏کند، بسیار است، به طورى که نمی توان در تقسیم آن ها ضابطه‏اى کلى داد.
این چهار فن با فن پنجمى که نظیر آن ها است، و از کیفیت تبدیل صورت یک عنصر، به صورت عنصرى دیگر بحث مى‏کند، یعنى علم کیمیا همه را علوم خفیه پنجگانه مى‏نامند که مرحوم شیخ بهایى در باره آن ها فرموده:
بهترین کتابى که در این فنون نوشته شده، کتابى است که نامش (کلّه سر: همه‏اش راز) است، که حروف آن از حروف اول این چند اسم ترکیب شده، یعنى کاف کیمیا و لام لیمیا، و ها هیمیا، و سین سیمیا و راء ریمیا، (۴) در خصوص علم جفر باید گفت این علم ،یکی از معروف ترین اقسام علوم غریبه است که به اقسامی مانند جفر صغیر و جفر کبیر و جامع تقسیم می شود. به وسیله آن، می توان به پاسخ برخی مجهولات و برخی از اطلاعات آینده دست یافت. پایه‏های این دانش، بر نوعی ریاضیات پیچیده استوار است.
البته نتیجه گیری از این علم وابسته به رعایت بسیاری از شرائط و ظرایف است. شناخت دارندگان واقعی آگاهی از این علم با مدعیان بی شمار کاذب بسیار دشوار است. اپلیکیشن رمراز نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد اما احتمالا توسعه دهندگان اپلیکیشن رمراز و سازندگان آن کارشناسانی دارند که با بکارگیری این کارشناسان و دادن مشاوره به افراد نشان می دهد که قطعا با این علم آشنایی کافی دارند.

بخش شگفتی اعداد و کشف حقایق از طریق محاسبات پیچیده در رمراز

عددشناسی یا علم‌اعداد از علوم باطنی است و پایه علم حروف می باشد. این علم که از دیرباز مورد استفاده بسیاری از رازورزان، پیامبران و ستاره شناسان بوده به مطالعه اعداد، ارتعاشات آنها، تاثیرات و خصوصیات آنها می پردازد و برای شناسایی بهترین زمان برای تغییرات، تصمیمات و حرکت های بزرگ در زندگی به کار می رفته است. هر حرف نیز ارتعاشی مرتبط با یک عدد دارد که با جمع کردن ارتعاش عددی مربوط به هر حرف از یک کلمه، می توان به عدد و ارتعاش کلی آن کلمه دست یافت و معنی آن را بر اساس علم اعداد تفسیر کرد. این علم تنها یکی از جنبه های متعدد هماهنگی های جهان آفرینش و نیز نوعی مطابقت با قوانین طبیعت بشمار می آید.

اعداد چه معنایی دارند؟

اعداد خصوصیات مختلفی دارند و انسان ها می توانند در هر مقطعی از زندگی، تحت تاثیر یکی یا چندتا از آنها قرار گیرند. ولی عددی که تحت ارتعاش آن متولد می شویم، تاثیری طولانی مدت در رفتارها، خصوصیات، قدرت ها و ضعف های ما دارد.

 

توالی اعدادی که راهنمایان روحی ما استفاده می کنند

این موضوع نیز می تواند مطرح شود که راهنمایان روحی با اعداد جه ارتباطی دارند، راهنمایان روحی از بدو تولد برای هر یک از ما تعیین می شوند و چه متوجه آنها باشیم چه نباشیم، وظیفه راهنمایی و هدایت ما را در طول زندگی عهده دارد هستند. آنها تمایل دارند تا ما از نظر شخصیتی و معنوی رشد کنیم و به نهایت توانایی ها و استعدادهایمان، به اصل وجودی مان و نیز جایگاهی که در دنیا داریم (افسانه شخصی مان) دست یابیم. همانطور که اشاره شد، یکی از راه های ارتباطی مهم این راهنمایان با ما، اعداد و توالی خاصی از آنهاست. البته در گذشته، اشکال مختلفی بویژه اشکال حیوانات نیز به معانی خاصی مورد استفاده بودند ولی در دنیای دیجیتال امروز که اعداد ما را دربرگرفته اند، این توالی های عددی بیشترین کاربرد را دارند.

راهنمایان درونی معمولا بدین صورت عمل می کنند که ناگهان توجه شما را به جهت خاصی معطوف می کنند تا ساعت، شماره تلفن، پلاک ماشین یا منزل و یا هر شماره دیگری در معرض چشمان شما قرار گیرند. آنها این کا را به قدری تکرار می کنند تا بالاخره متوجه آن شوید و از خود بپرسید: “چه عجیب، این چه معنایی دارد؟” راهنمایان به این ترتیب، نه تنها شما را بصورت کلی در مسیر زندگی تان هدایت می کنند، بلکه به بسیاری از سوالات شما چه مادی و پیش پا افتاده باشند و چه معنوی جواب می دهند. نکته مهم این است که نباید دائم به دنبال اعداد بگردید، بلکه باید بگذارید تا در زمان مناسب، به شکل طبیعی در مقابل شما قرار گیرند.

یک نمونه از معنی و تفسیر توالی اعداد

توالی های رایج اعداد برای مثال عدد ۱۱۱،۱۱۱۱ را در نظر بگیرید

این عدد نشانه آن است که افکارتان با شروع دوره ای جدید در زندگی تان مرتبط است. به هر کار یا تغییری که فکر می کنید، برای این دوره جدید مناسب است.

تفسیر Drunvalo Melchizedek[۱]: جریان انرژی: هر شکلی از جریان انرژی مانند الکتریسیته، پول، آب، انرژی جنسی و غیره

چه کنیم؟: افکارت را به دقت بررسی کن و مطمئن شو تنها به چیزی فکر می کنی که می خواهی، نه آنچه نمی خواهی! این عدد نشان می دهد که دریچه موفقیت برای تو باز شده و افکارت بسرعت در حال تحقق هستند. ۱۱۱ مانند نور فلش دوربین می باشد، گویی کائنات از افکار شما عکسی تهیه کرده که بزودی ظاهر خواهد شد. آیا از عکسی که کائنات گرفته راضی هستید؟ اگر نه، افکارتان را درست کنید.

تصاویری از اپلیکیشن رمراز

رمراز
رمراز

 

دانلود اپلیکیشن رمراز
دانلود اپلیکیشن رمراز
اپلیکیشن رمراز
اپلیکیشن رمراز

نتیجه نهایی از اپلیکیشن رمراز

در نهایت همانطور که در این مقاله توضیحات لازم داده شد علم اعداد غیر قابل انکار بوده و واقعیت بیرونی دارد و قطعا با وجود دانشمندان و بزرگانی مثل شیخ بهایی و فیثاغورث و . . . میتوان بر وجود این علم صحه گذاشت و تایید نمود. حال باید دید اپلیکیشن رمراز تا چه حد و اندازه ای از این علم آگاهی داشته و میتوانند مشکل گشا بوده و به ابهامات کاربران پاسخ دهد.

حق عضویت رایگان در رمراز

ناگفته نماند برای دانلود اپلیکیشن رمراز مبلغی تحت عنوان حق عضویت وجود نداشته و دانلود و عضویت در اپلیکیشن رمراز رایگان می باشد ولی برای استفاده از خدمات اپلیکیشن رمراز می بایست در منوی افزایش اعتبار، رمزینه خود را افزایش داده و یکی از پکیج های رمزینه را انتخاب کنید. قیمت رمزینه ها به شرح ذیل می باشد

پکیج اول تعداد ۱۰۰ رمزینه را با ۱۰ هزارتومان می توان خریداری نمود.

پکیج دوم تعداد ۲۱۰ رمزینه را با ۱۹ هزارتومان می توان خریداری نمود.

پکیج سوم تعداد ۴۵۰ رمزینه را با ۴۰ هزارتومان می توان خریداری نمود.

البته مبلغ اولیه ای که بابت استفاده از خدمات رمراز استفاده می کنید در حساب کاربری با عنوان اعتبار ذخیره می شود و میتوانید از مبلغ پرداختی برای استفاده از سرویس های رمراز استفاده نمایید این به این معنی است که حق عضویت رمراز صفر تومان می باشد و پولی که کاربران پرداخت می کنند در قسمت اعتبار رمراز ذخیره می شود.

پرداخت رمزینه برای استفاده از هر سرویس در اپلیکیشن رمراز

در حال حاضر برای استفاده از خدماتی که شامل شراکت، ازدواج مناسب، جنسیت فرزند، رفاقت، خیر و شر کاری، عدد خوش یمن، تغییر اسم، سنگ شما، شهر زندگی، دانشگاه، انتخاب پیشنهاد، مشکلات زوجین، فرزنددار شدن، قمر در عقرب و حرز شما باید میزان ۱۵ رمزینه که معادل ریالی آن مبلغ ۱۵۰۰ تومان می باشد پرداخت نمایید و همچنین برای استفاده از منوی شگفتی اعداد نیز که شامل کلمه یابی، ذهن خوانی، تاریخ تولد، عدد مجهول، شماره تلفن، پلاک خانه و سن شما، سن فرد و سن پدر باید میزان ۶ رمزینه که معادل ریالی آن مبلغ ۶۰۰ تومان می باشد پرداخت نمایید.

اگر هم قصد استفاده از خدمات مشاوره ای رمراز را داشته باشید مبلغ پرداختی برای استفاده از مشاوران رمراز به مبلغ ۹۸۰۰۰ تومان می باشد که با پرداخت این رقم یک مشاور با شما ارتباط میگیرد هم از طریق چت و هم صوت و تماس تلفنی با شما در ارتباط است و تا پایان راه با شما خواهد ماند. اگر با پرداخت مبلغ ویزیت مشاوره در یک مطب یا دفتر مشاوره مقایسه کنیم بنظر می رسد رقم پرداختی منصفانه و مناسبی برای مشاوره رمراز در نظر گرفته شده است.

دانلود اپلیکیشن رمراز

اپلیکیشن رمراز را از لینک زیر برای اندروید و اپل آیفون دانلود نمایید.

دانلود رمراز نسخه اندروید

دانلود رمراز نسخه IOS

در پایین این مقاله نظرات خود را برای این صفحه ارسال کنید تا همه کاربران که قصد دانلود رمراز را دارند با اپلیکیشن رمراز بیشتر آشنا شوند. از شما برای مطالعه این مطلب سپاسگزاریم.

تیزر تبلیغاتی معرفی اپلیکیشن رمراز

www.ramraaz.com

5 thoughts on “اپلیکیشن رمراز زیر ذره بین آتی تک|دانلود رمراز

  1. سلام ، ممنون از اطلاعاتتون اولین باره ‌که می بینم شفاف گفتید چقدر هزینه داره به نظر می آد عالی باشه برای کسی که بتونه هزینه کنه
    خستع نباشید آرزوی موفقیت دارم واستون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.