- دسته‌بندی نشده

فرصت یا زیان خرید خانه در قبرس شمالی

قبرس شمالی

قبرس شمالی واقع شده در شرق مدیترانه است. از قبرس شمالی در برخی مقالات به نام بهشت گم شده یاد کرده اند. آب و هوای قبرس شمالی بسیار عالی بوده در تابستان شاهد گرما بسیار دلنشین بوده و در فصول سرد سال شاهد باران های متعادل خواهید بود. شرایط اقتصادی قبرس شمالی باتوجه به وسعت آن بسیار قابل توجه بوده چراکه از شرایط اقتصادی بسیار خوبی برخوردار میباشد و منطقه ای رو به رشد است.

اقامت در قبرس

اگر قصد اقامتی بیش از ۶ ماه در این بهشت گم شده را دارید، بهتر است زودتر نسبت به دریافت مجوز اقامت در این کشور اقدام کنید. جهت دریافت مجوز میتوانید نسبت به خرید ملک در این منطقه اقدام کنید؛ با خرید ملک آسان ترین روش دریافت اقامت را انتخاب کرده اید. با صدور اقامت، لازم نیست به صورت دائم در این کشور حضور داشته باشید، میتوانید هر زمانی که ورود و خروج داشته باشید. بسیاری از افراد نسبت به خرید خانه در قبرس با هدف سرمایه گذاری اقدام میکنند و پس از خرید ملک، بلافاصله آنرا اجاره سالیانه در می آورند.
میتوان گفت پس از ترکیه، قبرس کشور جزیره ای است که بسیار از ایرانیان به دنبال خرید ملک در آن میباشند.

مزیت خرید ملک در قبرس

با خرید ملک در قبرس نه تنها میتوانید اقامت این کشور را به دست آورید، بلکه از چشم انداز زیبا و آب و هوای عالی این منطقه بسیار حیرت انگیز لذت خواهید برد. قبرس برای افرادی که به نور خورشید و گرما علاقه دارند بسیار مناسب میباشد.
قبرس را میتوان برای سرمایه گذاری در نظر داشت، قبرس منطقه ای رو به رشد بوده که میتوانید روی آن حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.