- اخبار

خانه های اعیونی سلبریتی ها در الهیه تهران

یکی از محله هایی که بسیاری از افراد در منطقه ۱ تهران برای سکونت در نظر دارند الهیه تهران می باشد، این منطقه یکی از گزینه هایی می باشد که برای خرید و زندگی در تهران در دسته محله های برتر قرار دارد از سوی دیگر میزان امکاناتی که در این منطقه قرار دارد بسیار زیاد می باشد این عوامل سبب شده است تا این منطقه برای خرید و زندگی در تهران منتخب بسیاری از افراد باشد از جمله سلبریتی ها چرا که سلبریتی ها از جمله افرادی می باشند که برای خرید ملک های زیبا می توانند هزینه بسیاری کنند، درادامه به یکی از سلبریتی هایی که در این منطقه خرید خانه انجام داده و در الهیه سکونت دارد می پردازیم.

دکوراسیون خانه سلبریتی

خانه لوکس و زیبای حمید گودرزی در الهیه

برای خرید ملک و زندگی حمید گودرزی از جمله سلبریتی هایی می باشد که الهیه تهران را برای سکونت و زندگی در تهران انتخاب کرده است، این بازیگر که در چند سال گذشته فعالیت هنری خود را دوباره آغاز کرده است از جمله افرادی می باشد که خرید آپارتمان در الهیه را انتخاب کرده است. یکی از بازیگران مشهور کشورمان است که دارای یکی از شیک ترین و البته طبیعی تری مناظر می باشد. این بازیگر در رشته مهندسی و معماری تحصیل کرده است و خود او نیز سررشته ای از دکوراسیون خانه دارد. خانه او در منطقه الهیه واقع شده است که نشان دهنده وضعیت مالی بسیار خوب او است. از عکسی که از این خانه منتشر شده است می شود فهمید که خانه او ویلایی است و در کنار کوه بنا شده است. استخر این خانه در منظره ای بسیار شیک قرار گرفته است و مشرف به طبیعت و کوه می باشد. این بازیگر خوب کشورمان در برای نسختین بار در فیلم کشتی اسپرانزا بازی کرد و به شهرت رسید. این بازیگر برای زندگی خرید آپارتمان در الهیه تهران را انتخاب کرده است.

دکوراسیون خانه سلبریتی

دیزاین خانه حمید گودرزی

این بازیگر برای دیزاین خانه خود از سبک های کلاسیک استفاده کرده است و این موضوع سبب شده است تا میزان گرما در منزل آن در جریان باشد از سوی دیگر ملک های الهیه تهران از جمله سازه هایی می باشد که متراژ بسیار بالایی دارد و این موضوع سبب می شود تا قیمت ملک در الهیه تهران بسیار بالا باشد، این بازیگر با استفاده از رنگ های گرم توانسته گرما را به خانه خود بیفزاید.

 خانه سلبریتی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.