سکه ثامن
- معرفی وب سایت, موضوعات داغ

فروش طلا و سکه ثامن ورشکست شد

ورشکستگی یک سایت به ظاهر معتبر که دارندگان اعتبار و طلای خود را نگران کرده است، دست به دست در فضای مجازی می چرخد و شایعات جدیدی هر روز در خصوص فرار صاحبان آن به گوش میرسد که نمی توان به راحتی صحت آن ها را تشخیص داد.

سایت خرید و فروش آنلاین سکه ثامن که بیش از ۳ سال از فعالیتش می‌گذرد، در هفته جاری با مشکلاتی مواجه شد و بالاخره بعد از فراز و نشیب‌های بسیار، دقایقی پیش رسما اعلام ورشکستگی کرده و اعلام کرده که کاربران می‌توانند پول خودشان را بدون دریافت سود غیرمتعارف برداشت نمایند، اقدامی که نگرانی‌های کاربران را همچنان در پی دارد.

بعد از اعلام ورشکستگی، حالا کاربران می‌توانند درخواست واریز وجه کنند. گرچه مشخص نیست که این اقدام چقدر حقیقت داشته باشد. نکته جالب توجه اینجاست که سایت خرید و فروش سکه ثامن در زمان فعالیت خود دارای ای‌نماد دو ستاره بود و ناگهان بعد از مشکلاتی که برای این مجموعه پیش آمد، این نماد خود به خود برداشته شده است. ای‌نماد دو ستاره را بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کشور بعد از سالها فعالیت هنوز نتوانستند اخذ کنند و اینکه چطور این مجموعه توانسته نماد دوستاره اخذ کند و البته به راحتی در حین مشکل، این نماد برداشته شود علامت سوال بزرگیست که پاسخی برای ان تا به این لحظه یافت نشده است.

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتای تهران بزرگ به تازگی اعلام کرده که اگر فردی شکایتی در خصوص پرونده مذکور دارد باید در دادسرای جرایم رایانه‌ای شکایت خود را مطرح کند تا پرونده آنها برای رسیدگی در دستور کار قرار گیرد. در هر حال باید صبر کرد و دید فرجام این پرونده به کجا خواهد انجامید.

فروش سکه و طلا و تبلیغات گسترده

این پیام در چند ماه گذشته توسط بسیاری از وب سایت های خبری و اقتصادی بصورت ریپورتاژ آگهی منتشر شد. با خواندن این پیام در این همه سایت های معتبر و فعال کاربران بسیاری به این سایت اعتماد کردند و دارایی های خود را برای خرید سکه و طلا به این سایت سپرده اند که الان نگران و مضطرب منتظر دریافت مال باخته خودشان نشسته اند.

جالب تر این است که هم اکنون که این سایت اعلام ورشکستگی کرده و کسی از وضعیت آن ها مطلع نیست بسیاری از این سایت ها که تبلیغات برای این سایت کرده اند آگهی های مرتبط و اعتماد سازشان را از سایت حذف کرده اند.

اما با چند جستجوی ساده در گوگل می توان نتیجه صفحات ضبط شده در گوگل را دید که بعد از کلیک بر روی آن با صفحه خالی مواجه می شوید.

این صفحات هم به زودی از گوگل حذف می شوند و دیگر هیچ اثری از این اعتماد سازی وجود نخواهد داشت!

متن پیام معرفی این وب سایت را در زیر بخوانید:

یکی از این مراکز معاملات آنلاین، مرکز طلای ثامن است. طلای ثامن بزرگ‌ترین و به‌روزترین مرکز معاملات طلا و سکه و انس طلا در ایران است. این مرکز فعالیت خود را با مجوزهای معتبر و رسمی از جمله پروانه کسب و پروانه کسب الکترونیکی و نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ثبت در رسانه‌های دیجیتال آغاز کرده است. طلای ثامن دارای تندیس مدیریت عملکرد در سنجش جهانی در زمینه طلا و جواهر و سنگ‌های زینتی و همچنین دارای گواهی اس‌اس‌ال برای امنیت کاربران است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند در مرکز معاملات طلای ثامن به صورت ۲۴ ساعته خرید و فروش خود را انجام دهند. سامانه طلای ثامن توانسته است این امکان را برای کاربران خود به وجود آورد که بتوانند طلا، سکه و انس طلای خود را به صورت حضوری نیز دریافت کنند؛ این کار برای اولین بار در ایران و در بین سامانه‌های معاملاتی صورت می‌گیرد.

در این سامانه کاربران می‌توانند حتی با یک گرم طلای آب شده تجارت خود را آغاز کنند. یکی از نقاط قوت این مرکز امکان خرید و فروش از تمام نقاط ایران بدون محدودیت جغرافیایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.